7.11.2013 20:15
7.11.2013 20:28
10.11.2013 08:36
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Minkälainen keulapeite olisi käyttökelpoinen myös kosteissa olosuhteissa (myös räntäsateessa). Onko kokemuksia pitempiaikaisesta käytöstä. Pysyykö vesi ja kosteus peiton ulkopuolella vai sisällä eristeissä. Pitääkö ja voiko peittoa "kyllästää" jollain kosteutta eristävällä aineella. Löytyykö kellään hyviä ideoita lasipintojen sisäpuolelle kondensoituneen veden poistoon muuta kuin rätti?
Rätti, tai mieluiten laadukas imukykyinen talouspaperi on hyvä. Mutta kun hankit kunnollisen ulkopuolisen peitteen niin et tarvitse niitä rättejä käytännössä ollenkaan, siis ohjaamon ikkunoihin. Sen sijaan niihin asuinpuolen ikkunoihin tahtoo talvella yöaikaan kosteutta kertyä, ainakin alaosiin jos pitää pimennysverhoja kiinni. Toinen syy miksi yöaikaan tulee kondensoituvaa vettä kylmille pinnoille on ainakin meille se kun yöksi pudotetaan nukkumalämpöä. Myös sisälläolijoiden määrä kuin kosteat vaatteet lisäävät niin lämmitys kuin tuuletustarvetta. Ja kyllä halvempikin ulkopuolinen peite auttaa, kesto ja vedenpitävyys korreloi hintaa. Me käytämme kahta ikkunapeitettä, vanha edullisempi, jo hieman rispaantunet peite on sisempänä ja uudempi, vesitiiviimpi on ulompana. Jos harrastaa myös talvella kannattaa hankkia myös ovet peittävä tai jopa koko keulan suojaava. Me olemme lisäksi liimanneet telttapatjat tiiviisti ohjaamon ovien sisäpuolelle ja se vaikutti kovasti lämpimyyteen. -tapani-
Käyttäjän lisäys viestiin 7.11.2013 klo 20:36:49 Katso myös tuonne tavaratorin puolelle. Jos on fiatti niin sillä on nytkin myynnissa tammerin tekemä ihan hyvä peite ja ne maskinsuojatkin ovat aivan oivalliset talvella.
Myös mb;hen on parikin ilmoitusta omani ja myös tuo toinen mb; hen sopiva on oikein hyvä ja laadukas peite. tapani-
Kärcherin ikkunapesuri on hyvä kondessiveden poistoon auton laseista jos sitä kertyy paljon ja samalla puhdistuu lasit
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.