Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Kattoikkuna säpäleiksi

Jukka-Pekka Määttä 30.12.2023 15:33

Moro

Onnistuin huitomaan lapiolla kattoikkunan lasin kulman kappaleiksi. Mistähän saisin kustannustehokkaasti hommattua uuden? Korjaaminen tuskin on mahdollista...
Äkkiseltään intewebiä selatessa löysin halvimmillaan 450€, jos nyt oli edes oikea versio.

-Jukkis

Kari Rautiainen 30.12.2023 15:46

Kysy nyt ihmeessä muovipajoilta saako ton korjattua. Jos pala(t) tallessa.

Toisaalta, lukemaan kotivakuutuksen ehtoja…

Timo Haapanen 30.12.2023 16:15

Niin tai kaskon ehtoja. Aika monessa lasivakuutus koskee ajoneuvon kaikkia ikkunoita.

Ari Kuusisto 31.12.2023 08:34

Kannattaa jonkun muun antaa selvittää ennen omaa ilmoitusta yhtiöön miten vahinkoilmoituksen muotoilee että vakuutus myös korvaa.
Tapiolalla kumottiin korvaus peräkärryn kaskosta kun tuulen riipaisema pystyyn noussut kuomu hajotti kuulemma "itse itsensä" kun se osui toisella aisalla olevaan ainoaan kaasupumppuun.
Mun mielestä minä sen hajoitin kun luisti kuomun liina kädestä.
Kuulemma Tapiolassa kärrynrakennuksen taito parempi kun Muulilla, kun sanoivat vielä kaasupumpun sijainti oli valmistusvirhe=ei korvata.
100% Rehellisyys ilmoituksessa ei välttämättä kannata.

Hannu Kivioja 31.12.2023 09:46

Jos se on Mini Heki, niin minulta löytyy yläosa. On Riihimäellä.

Esa Varonen 31.12.2023 21:05
Ari Kuusisto

Kannattaa jonkun muun antaa selvittää ennen omaa ilmoitusta yhtiöön miten vahinkoilmoituksen muotoilee että vakuutus myös korvaa.
Tapiolalla kumottiin korvaus peräkärryn kaskosta kun tuulen riipaisema pystyyn noussut kuomu hajotti kuulemma "itse itsensä" kun se osui toisella aisalla olevaan ainoaan kaasupumppuun.
Mun mielestä minä sen hajoitin kun luisti kuomun liina kädestä.
Kuulemma Tapiolassa kärrynrakennuksen taito parempi kun Muulilla, kun sanoivat vielä kaasupumpun sijainti oli valmistusvirhe=ei korvata.
100% Rehellisyys ilmoituksessa ei välttämättä kannata.

Etelän lomalla rannalla laitoin aurinkolasit pyyhkeen alle jotta en pudota niitä uidessa mereen. Pyyhkeen alle jotta kukaan ei niitä pöllisi. Tulin takaisin ja istuin niiden päälle. Vakuutus ei korvannut, olin huolimaton. Jos olisivat pudonneet mereen olisivat korvanneet.

Erkki Kauppi 4.1.2024 17:33

Minulta löytyy Dometic heki 3 varaosa ikkuna.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.