Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Evästeasetuksesi on tallennettu.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Kuten jo aiemmin on ollut juttua VW:n DSG vaihteistosta, mutta nyt kiinnostaa vaihteiston ja moottorin "väli" elikkä kytkimet, siksi monikossa kun tuossa DSG vaiteistojärjestelmässä niitä on kaksi ja ne ovat kuulemanmukaan öljykylvyssä.
Täällä on kielitaitoista ja tekniikkaa osaavaa väkeä, niinpä kysynkin, kun maahantuoja (Volkswagen.fi) kysytty netinkautta vastaus tuli puhelimitse, ei osannut antaa vastausta mutta pyysin että kysyisivät tehtaalta ja lupasivat kysyä sieltä ja palata asiaan kun saavat vastauksen.
Niin kysyisin että kuinka tuollainen öljykylpykytkin kestää livuttamista?? Onko kenelläkään kokemusta moisesta? Onko tuollaista ollut ennen autokäytössä? Entä tuolla kone/teollisuus käytössä ?? Onko ollut juttua keskieuroopan autolehdissä tuosta DSG-loodasta ja noista öljykylpykytkimistä??
Tässäpä tätä "pähkinää" purtavaksi.....