Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Evästeasetuksesi on tallennettu.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Aloitin uuden viestiketjun automaatin käytöstä vaunun vetoon vähän eri näkökulmasta. Auto on Saab 93 SportCombi 2.0TS Vector Sentronic, omamassa 1600Kg,vetokyky 1600Kg ja vaunuehdokas Hobby Excelsior 560UFe, kokonaismassa 1600Kg ja leveys 250cm. Eli koville joutuu kai? Teho/voima todennäköisesti riittää 210hv/300nM, mutta riittääkö automaatin alkuperäinen "jäähdytin", siis putki syylarin sisällä alaosassa vai tarvitaanko tehokkaampaa.Tätä voisi tietenkin kysyä myyjiltä/maahantuojaltakin, mutta vastauksia saisi varmaan yhtä monta erilaista kuin on vastaajiakin.Todellista käyttökokemusta tässä haetaankin.Toinen kysymys onkin "lodjun" käytöstä. Laatikko on japanilainen Aisin-Warner 5-vaihteinen jossa taitaa 4 ja 5-vaihde olla lukittuvia, sekä käsivalintamahdollisuus kepistä ja ratista. Aluevalinnat on P,R,NjaD.Eli kysymys kuuluu kuinka estän askia heittämästä isointa (5) sisään.Onko ainoa mahdollisuus käyttää käsinvalintaa ja menettää osa automaatin eduista.Lajitoverit, kuinka toimitte kyseisen "tomaatin kanssa"?