20.5.2026 16:34
21.5.2026 07:34
21.5.2026 18:57
22.5.2026 12:33
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Tultiin reissusta ja kotona odotti kirjattu kirje Puolan viranomaisilta ylinopeudesta. Pyydettiin lähettää lomake takaisin, jossa tunnustan ajaneeni autoa. Tuleeko varsinainen sakkolappu vasta sitten minulle kun he ovat saaneet postia minulta. Kirje oli mielestäni epäselvä ohjeistuksen osalta. mm vain malli rangaistussakosta ja pari muuta paperia rikkeestä. Eli onko kokemusta?
Hyvä selevittää VARMASTI kelle omia tietojaan antaa ja vielä kirjallisesti. Äkkiseltään asiaa tuntematta tuntuu "huijaukselta". Yhtä koska jos asia ei seleviä, tietäisko esim. Suomen poliisi, "mikä homma?", siellä on ainaski tieto mistä voi kaivella enempi.
Köppä Ukko.
Levillekin kesää pukkaa, lämmintä yli +10', ⚡️ ja vettä sataa viimesten lumi kasojen päälle.
Puolaankin on tullut paljon keskinopeusrajoituksia. Useassa maassa käytössä nykyään, aina tästä rajoituksesta ei tiedä mitään, siellä se vain on normaalin merkillä merkityn rajoituksen sisällä.
Hyvä navi kyllä kertoo tämänkin.
Tultiin reissusta ja kotona odotti kirjattu kirje Puolan viranomaisilta ylinopeudesta. Pyydettiin lähettää lomake takaisin, jossa tunnustan ajaneeni autoa. Tuleeko varsinainen sakkolappu vasta sitten minulle kun he ovat saaneet postia minulta. Kirje oli mielestäni epäselvä ohjeistuksen osalta. mm vain malli rangaistussakosta ja pari muuta paperia rikkeestä. Eli onko kokemusta?
Ihan normi kuvio, näin tulee sakko Saksastakin. Lähetä lomake täytettynä takaisin ja maksa sakko, kun se aikanaan tulee sinulle.
Puola perii niitä myös Suomen viranomaisten kautta, jos jätät maksamatta.
Maksamaton sakko näkyy myös, jos Puolassa poliisi sinut pysäyttää…
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.