25.3.2022 07:30
25.3.2022 16:19
26.3.2022 09:40
28.3.2022 21:12
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Lähde serpentiinitielle ja koe sen hurma.
Garachico on varsin kiva pikkukaupunki Länsi-Teneriffalla. Ajoi sinne Puerto de la Cruzista El Tanguen kautta , silloin saa lasketella jyrkkiä serpentiinimäkiä ylhäältä alas rantaan saakka. Maisemat ovat komeat ja kartturin paikka autossa on kirjaimellisesti pelkääjän paikka.Dronea lennätin myös hetkisen meren yllä Garachicossa ja sieltä näkyi mukavasti kaupunkiin.
https://youtu.be/smorfeh6pHg
Oli mukava katsella mutkasta tietä eikä tarvinut pelätä kartturit paikalla eikä ratin takana kuunnella ohjeita että ei niin reunaan ja hiljennä, hyvää ajan kulua näin korona potilaana ollaan molemmat eristyksissä vielä muutama päivä niin pääsee ulos jos kunto antaa perix kiitti ajo hetkestä.
Mukavaa kuvaa oli taas.
Olen ihmetelly, miksi kameran kuva tahtoo muuttua hieman epäteräväksi, mutta hoksin syyn.
Mulla tässä töllötellessä hieman valuu prillit nokkavartta, joka muistuttaa otsan kanssa lentomäen profiilia, eli lienen neardendalin suoraa jälkeläistä.
Niin siiinä se syyn, keksin keinonkin, mitä kokeilen tässä. kun olen yksin kotosalla. Laitan lasien keskisangasta nyörin päänyli paidan niskakaulukseen poikaneulalla, ja saan lasit kohalleen, ja näkökentän kun nyökkään.
Mutta syy miksi yksin, koska epäilen, että voi tulla karhuryhmä panssaripasilla pihaan ynnä kahlehtia äijän sen kyytiin siirtääkseen järkilataamoon.
Voin sitten siinä laulella. Nyte mua viärähän linnasta linnahan ja...
Niintai sitten kun näyttää, että moni klasienm käyttelijä työntele etusormella niitä paikoillen, että saan noopelin innovaatiopalkinnon mullistavasta keksinnöstä.
Tosin voi käydä, kuten minun voi rypsiöljyseos keksinnölle, jonka arla, ja valio ominluvin kopsasi menestys tuotteeksi, että instrumenttaariliike kehittelee tästä minun julkaisusta itselleen menestys tuotteen.
Tp
Oli mukava olla kyytillä serpentiinitiellä.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.