Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

TeeHoo, Tuula ja Kaarina!

PAKILA KARI 7.5.2007 23:09

KIITOS kaunis avusta! Nyt ovat käsitteet huomattavasti selvempiä. Kivoja reissuja myös teille! T: Sirpa ja Kari

HÄLVÄ TEUVO 8.5.2007 08:15

Kiitos vaan kiittämisestä! Tervetuloa karavaanareitten monenkirjavaan porukkaan. Kirjavuudestaan huolimatta rotu on sävyisä ja liikkuva. Yksilöitä tapaa pitkin ja poikin. Aina on oltu kavereita. Varovaisuutta liikenteessä.

TeeHoo

PAKILA KARI 8.5.2007 22:31

Hei taas!

Muutama vuosi sitten lainasimme sukulaisen asunto-autoa ja kiertelimme Suomea, Lappia pääasiassa.

Ihastuimme siihen, miten helppoa on kun koti on pyörien päällä, mutta hieno kokemus myös olivat kanssareissaajat, joita tapasi leirintäalueilla ja huoltoasemilla! Se on sellaista pyyteetöntä yhteenkuuluvaisuuden tunnetta ja avoimia keskusteluhetkiä leiritulilla!

Koukkuun sitten jäätiin, asunto-auto ostettiin ja hyvältä tuntuu... Pohjoismaita kierrettiin viime kesänä, nyt kutsuu Keski-Eurooppa. Miehellä on ajokokemusta Euroopasta, joten siltä osin tiedämme, mihin joudumme ensi kesänä.

Tervetuloa-toivotus lämmitti mieltä!

Terveisin Sirpa ja Kari

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.