Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

pyöräteline Euroopassa

LINDFORS JOUKO 2.5.2007 21:57

Saako 4 polkupyörää kuljettaa normaalissa matkailuauto pyörätelineessä vai tarvitseeko ostaa sellainen valohärveli Euroopan maista on kysymys Saksa, Tanska, Hollanti, Belgia

KORHONEN KARI 2.5.2007 22:45

Jos takavalot ja rekisterikilpi näkyvät esteettömästi et tarvitse sitä "valohärveliä",jos peitää hanki valot.Vaan kuitenkin tarvitset sellaisen valkopohjaisen punaraitaisen varoitus kilven roikkumaan sinne perään,pyörien päälle.Kuva löytyy www.voppari.com/muista/htm. Tarkasta lätkän koko jos itse teet,opaut 50 X 50 cm,luultavasti.

KORHONEN KARI 2.5.2007 22:48

No tuli virhe... www.voppari.com/muista.htm toivotaan,toivotaan...

ESKELINEN MATTI 3.5.2007 12:37

No niin, uusi yritys, siitä varoitus kilvesta, käsittääkseni se ei ole pakollinen kuin Italiassa, minä tein sen itse, tuli maksamaan n. 13 € kun sen hinta vapaa-ajan tarviketalossa on yli 30 €. Myös turvaliivit ovat pakollinen varustus matkailuautoissa Italiassa. Tämä luettelo eri maitten käytännöistä löytyy tosiaan voppareitten sivuilta.

PAANANEN PAULI K J 4.5.2007 10:33

Olimme viime kesänä Italiassa, ja heti ekalta huoltoasemalta, taisi olla se Agrip ? Italian puolelta, ostimme varoituskilven. Maksoi 9 eur, ja materiaali jotain " muoviplexin " oloista. Kilven joka kulmassa oli valmiiksi reiät, oli helppo kiinnittää, narulla tai nippusiteillä, näitä jälkimmäisiä meillä on aina matkassa, ja paljon. T: Arja

SUO PEKKA 8.5.2007 20:29

Kannattaa ottaa myös huomioon kokonaispaino,4 pyörää lisää painoa jo aika lailla ja jos auton brutto paino on max 3500kg.Ei saa ylittää,tai maksaa huonolla tuurilla maltaita.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.