1.4.2007 23:30
2.4.2007 05:25
2.4.2007 11:09
3.4.2007 19:27
5.4.2007 19:49
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hei,olemme nautiskelleet useasti Saturnian kuumista ihanista luonnonlähteistä Toskanassa Italiassa.Uskoisin näitä upeita kylpypaikkoja löytyvän muualtakin ja olisinkin onnellinen jos raskisit jakaa löytösi eli paljastaisit paratiisisi sijainnin. Saturnia löytyy Grosseton ja Bolsena-järven puolivälistä,n12km Mancianosta pohjoiseen.Kyltissä lukee Terme di Saturnia,mutta se johdattaa maksulliseen rakennettuun kylpylään.Luonnon rakentama kylpypaikka on siitä n.1km etelään,kannattaa seurata höyryä.Paikalliset kylpevät myös kalkkikiven muovaamassa ojassa keskellä peltoa!Saturnian sievästä kylästä löytyy as.autoille ja vaunuille yöpymiseen tarkoitettu P-alue.Jos haluaa nauttia rauhasta kannattaa mennä kylpyyn aamuvarhain tai valita romanttinen iltakylpy tähtien ja kuun valossa. Nautinnollisia hetkiä, t.Kaarina Silmunen
Slovakiasta ja Unkarista ainakin löytyy jos jonkinlaista luonnonuimalaa. Vilkaiskaapa tuolta mun linkki sivulta. http://koti.mbnet.fi/mietmi/2007%20linkit/linkit.htm
Vau oletpa kerännyt paljon tietoa,kiitos,sieltä löytyy vinkkejä moneen reissuun! Nyt itse asiassa haen vain luonnon altaita,paikkoja missä lähde pulpahtaa pintaan vuorilla tai pellon reunassa,pieniä henkilökohtaisia paratiiseja -en rakennettuja kaupallisia altaita. t.Kaarina
Moi! Sivusi tuntuu olevan todella mielenkiitoisilta. Näin näiden sivujen tulisi toimia. Hienoa, kiitoksia!
Eiköhän sivuilla ole juurikin sellainen tarkoitus että kun löytää jotain itseä kiinnostavaa voi jakaa sen muillekkin.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.