6.5.2007 08:18
6.5.2007 18:02
6.5.2007 22:12
7.5.2007 16:16
8.5.2007 17:21
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Moi, suunnitelmissa olisi mennä vaunulla Hki-Travemunde väli lautalla,jatkaa pieniä teitä pitkin Emmeniin ja ihan Amsterdamiin saakka. Groeningen kautta etelä-Tanskaan ja siltojen kautta etelä- Ruotsiin. Mukana on 10 ja 12 vuotiaat pojan mukelot sekä vaimo, joille olisi kiva saada hyviä kohteita vinkkeinä.
Mitä paikkoja kannattaa "välttää" ja minkä kautta tätä olisi hyvä ajaa, ( mistä löytyy katsottavaa, muutakin kuin motarit )?
Ajankohta tuolloin heinäkuun loppu / elokuun eka viikko.
Vinkeistä kiitollisena ;-)
Ainakin patotiet kannattaa käydä katsomassa. Leirintäalueita löytyy melkein joka kylästä jonkunlaisia jotkut pieniä mutta yööättävän siistejä eikä hintakaan ole kovin kova. Ruokapuoli kannattaa ostella joiltakin osin Hollannin puolelta Aldista ja Lidlistä ja muista kaupoista, eräät tuotteen halvempia kuin Saksan puolella.
Kiitos tiedoista. Onko muuten ne Hollanin tiet niin "kapeita", kun Caravan lehti kirjoitteli sellaista, meinaan viimeisin nro. Itsellä on leveä vaunu ja ajokokemusta on parin kesän reissun verran, kylläkin vain kotimaasta, mutta autolla läpi Tanskan kertaalleen menty. Mitä luokka olivat yöpymispaikat / yö, ( noin arvio ) ja missäs hinnoissa oli ruokatarvikkeet yleensä Suomen hintoihin nähden.
Oliko Hollanissa tie- / tulli maksuja ja nuo pienet leirialueet ottavat kaiketi vaunukunnan vastaan ettei ne ole pelkästää reilaajia varten?
Kiitos jälleen
Kyllä niillä pienemmillä teillä ajelee rekkojakin joten kyllä niille mahtuu mutta varoen niillä joutuu liikkumaan. Osa teistä on kyllä niissä kylissä niin kapeita että ohitukset on syytä tehdä varoen. Kämppärimaksut oli 13.40€ ja 18.00€ väliltä. Joissakin suihku sisältyy hintaan toisissa toimi 0.50 centtisillä. Lihat ja makkarat melkein suomen hinnoissa mutta kasvikset ja säilykkeet sekä juustot huomattavasti halvempia kuin Suomessa.
Katsottavaa löytyy aina, kun EI aja motaria.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.