13.4.2007 15:10
24.4.2007 13:52
24.4.2007 13:57
24.4.2007 22:33
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Olettekos, Irlantiin lähtijät, jo aloittaneet matkan suunnittelun? Jos menee englannin kautta (niinku me ollaan aateltu), niin kanaalin ylihän (tai ali) pääsee aika helposti ilman ennakkovarauksia. Mutta kuinkahan mahtaa olla Englannista Irlantiin menevän lautan kanssa? Mitenkä siis olette ajatelleet tuon matkan tehdä?
Mene Karavaanarit-sivuille, sieltä edelleen Karavaanarimatkailu, Matkalla ulkomaille, FICC, 73. FICC Rally, Uusi etu osallistujille, FICC Ferry Prices (hinnat) ja FICC Ferry Booking Form. Viimeksi mainittu printattava ja täytettävä, sitten lähetettävä kaavakkeen alussa olevaan osoitteeseen (sähköposti ei onnistunut ainakaan meille). Varasimme menomatkan Fishguard-Rosslare ja paluun tietysti Rosslare-Fishguard. Odotamme nyt vahvistusta, minkä pyysin emailina.
PS. Edullinen tapa reitillä Calais-Dover on Sea France-lauttayhtiö, jota itse olemme käyttäneet useita kertoja niin matkailu- kuin henkilöautollakin.
Joo. Huomasin itsekin tuon lomakkeen vähän aika sitten. Jotenkin alkoi vaan arveluttamaan lähettää VISA:n numero, exp. date, jne tavallisessa kirjeessä. Oonkohan mä liian epäluuloinen. No, joka tapauksessa olisi mukava kuulla, kuinka lauttavaraus etenee. Mille päiville muuten ootte varauksen tehneet ja ootteko varanneet tuon kanaalin ylityksen myös. Voit vastata myös tänne: lepa58@suomi24.fi
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.