9.8.2021 21:47
10.8.2021 09:58
16.8.2021 08:54
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hei kaikille asiasta kiinnostuneille. Teimme lentokoneella pika matkan Torremolinokseen, tutustuen välitalven jälkeen elämän menoon siellä koronan kanssa, haaveena syksyllä saapuminen jälleen talvenviettoon. Sunnuntai retki suuntautui Fuengirolaan ja sieltä campingin tilanne piti käydä katsomassa. Aasipolku oli keskustasta päin betonoitu hienosti, mutta kulman takaa odotti lohduton näkymä rikkinäinen lippurivistö ei toivottanut tervetulleeksi ketään. Kuvat kertokoon puolestaan mikä tilanne oli 8.8.2021. https://www.facebook.com/leena.gronroos.50/ löytyy kuvia lisää ja lohduton video.
EU kahden piikin rokotustodistuksella ja tällä hetkellä vaadittavalla SpTH Espanja Travel Health koodilla saapuminen maahan sujui nopeasti.
Espanjalaiset ottavat korona säännöt huolellisesti huomioon kaikkialla missä liikuimme tuli turvallinen olo. Ei käyty diskoissa eikä yöbaareissa. Meidän mielestä jopa tarkemmin välittävät kuin Suomessa ja rokotuskattavuus on korkea.
Leena ja Matti G.
3__fuegirola_campingin_portti_8_8_21.jpg (286 kt)
2__ei_ole_paikoille_asiaa_8_8_21.jpg (379 kt)
0__lahestyessa_porttia__liput_riekaleina_8_8_21_ei_anna_hyvaa_kuvaa_ymparistosta.jpg (139 kt)Viimeksi olen käynyt toissa syksynä, jolloin tiedossa oli tuleva muutos. Silloin kaikki oli vielä hyvin ja olosuhteet normaalit. Surkealtahan nyt näyttää.
Ymmärrettävää on että kukapa omistaja rahansa pistää uusimiseen näin korona-aikana kun asiakaskato on selviö.
Odotellaan aikaa parempaa, toivottavasti ei hukata tuollaista suhteellisen hyvillä fasiliteeteillä olevaa paikkaa johonkin muuhun tarkoitukseen. Äkkiä saattaa alueen käyttötarkoitus muuttua.
Itse en kulje matkailuvehkeellä Fugeen vaan asun kivijalka-asunnossa, mutta ennen viime syksyä kävin vuosittain alueella tervehtimässä siellä olevia karavaanareita yli 10 vuoden aikana.
Joku kauppakeskus siihen tulee. Eikös sellaisia arveluita liikkunut ilmassa campinalueen sulkemisen aikoihin.
Kauppakeskuksen tuotot neliötä kohden ovat aivan eri luokkaa kuin kämppärin. Liian hyvä paikka sellaiseen tarkoitukseen, vaikka onhan siinä Miramar lähellä.
Ihme etteivät suomalaismediat ole asiaa selvittäneet. Tai ovatkohan jo unohtaneet koko asian?
Espanjassa byrokratia taitaa olla Suomeakin hitaampaa ja sitten vielä vanha perinne kaikenlaisesta suhmuroinnista.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.