Keijo Nieminen
19.5.2026 21:26
Morjensta. Kaikki matkailijat
Kannattaa olla tarkkana kun tilaatte ACSI korttia,itse tilasin halvimman eli väärän kortin ja sen peruin samana iltana huomattuani että kortti ei kata kaikkia sisältöä ,no sain ilmoituksen että ostoni on peruutettu ,kuin ollakaan nyt on mennyt 1,5 kk eikä oston peruutusta ole tilillä näkynyt useista yhteyden otoista ja heidän lupauksista huolimatta,,nyt sitten vedetään matkaa ilman sitä korttia
Petteri Haverinen
20.5.2026 07:58
Tilasitko acsin id-kortin?
Keijo Nieminen
21.5.2026 08:21
Tilasin ja Acsin omalta sivulta koska olin jo jäsen viimevonna
Petteri Haverinen
21.5.2026 09:09
Ei mulle ainakaan selvinnyt, et mitä
mahdoit tilata… Acisilla on monta eri korttia tarjolla
ACSIN CC-kortti tilaushan on jatkuva, ellei sitä peru. Perumisaika on muistaaksen ennen vuodenvaihdetta.
Sähköinen kortti ja appi puhelimessa toimii meille parhaiten, saa karttapaketit ladattua samaan hintaan.
Keijo Nieminen
21.5.2026 09:45
No tilasin sen 21,95€ maksavan kortin ja olisin sen vaihtanut kalliimpaan jäsenyyteen siksi sen peruutin heti samana iltana,äsken sain ensimmäisen ymmärrettävän vastauksen Acsilta
On netistä ostetuiden korttien peruuttamista ei voi tehdä olen tilatessa hyväksynyt ja luopunut peruutus oikeudesta ,eli tähän ostoon ei ole 14 pvä:n peruutusoikeutta
Timo Haapanen
21.5.2026 16:45
Mun käsittääkseni tilasit aivan oikean tuotteen, mutta ilman fyysistä korttia ja paperisia kirjoja. Siellä sun puhelimessa se kortti on.
Olet tilannut tämän
https://webshop.acsi.eu/en/campingcard-acsi-digital.html
Ja tässä olisi kortti ja kirjat mukana.
https://webshop.acsi.eu/en/acsi-campingcard-2026.html
Ei niillä kirjoilla mun mielestäni tee mitään.