30.7.2018 22:08
31.7.2018 16:31
31.7.2018 22:03
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Eli tämä joka kesäinen tiedustelu. Missä kunnossa on kyseinen tiepätkä. Onko Nilipirtin vai Tievan kautta parempi ajaa. Pitäisi viikolla ajella siellä suunnalla.
Jos ajat Kiistalan eli kaivoksen kautta niin Sodankyläntieltä kaivokselle asti on asfalttia mutta siitä Pokkaan on soratie.
Toinen tie menee Hanhivaaran kautta joka lähtee Leviltä eli Sirkasta on koko pätkän soratietä mutta viimekeväänä hyvässä kunnossa.
Kolmas mahdollisuus on ajaa Leviltä Kaivokselle ja sitä kautta Pokkaan eli alku soraa väli asfalttia ja loppu soraa.
Tien kuntoon vaikuttaa niin paljon onko satanut koska silloin molemmat tiet on huonohkoja.
Pokasta Inariin on vanha asfaltti.
Kolmisen viikkoa taaksepäin ajoin Inari - Levi välin. Inarista Pokkaan kohtuullista päällystettyä tietä jonkun verran routavaurioita. Poikasta Leville pirun liukasta, mutavellissä paikoin n. 5 cm syvää ja uria tiellä. Maasturitkin meni välillä kylkimyyryä. Transittin pintaväri vaihtui ruskeaksi. En suosittele jos on ollut sateista lähi päivinä. Kuivanakin on aika kiharainen. Niin ne sateet oli olleet ed. päivänä.
Sippo
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.