1.5.2012 12:46
4.5.2012 14:02
4.5.2012 19:24
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Vietettiin Vappu matkailuautoilijoiden treffeillä jossa oli myös paljon vaunuja. Viimeisin tieto oli että paikalla oli noin 350 auto/vaunukuntaa. Tanssit kolmena iltana, saunat ym. Täytyy taas kerran todeta kun lapsen kanssa on liikeellä että kyllä karavaanarit osaavat käyttäytyä ja ottaa toiset huomioon. Saatiin nukkua yöt ihan rauhassa ei meteliä eikä mitään muutakaan negatiivista koko aikana. Näin varmaan muuallakin. Kiitos kaikille veljille ja siskoille. Kiitos ja kumarrrus myös niille kaikille jotka tänäkin Vappuna uhrasivat aikaansa treffeillä ympäri Suomea meidän viihtyvyydeksemme. Nähdään ja morjestetaan kun tavataan. ITE
Kivahan siellä oli käydä vapustelemassa.
Ryymme puuhahenkilöt saavat erityiskiitoksen kaikista järjestelyjen käytännön hoitamisista.
Se lampi kuulemma on kovin kalaisa, vaan vasta juhannuksena sitten sais itsekin kokaista. Ensi kertaa varten voisivat kalanomistajat jollain summalla antaa halukkaiden ongiskella periaatteella " catch and release " , siis kala irti koukusta ja takaisin vapaaksi kasvamaan, kavereitaan syömään ja pulikoimaan omaan kotilampeen. Kalan pikkuvammat paranevat nopeasti, ja muistikin niillä on huteranpuoleinen. Kädet vaan kastellaan, koukku varovasti irti ja kalamies sekä fisukin ovat tyytyväisiä.
Niin oli mukavaa, taaskin. Meillä tää oli seitsemäs vappu peräkkäin Salakalliolla.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.