Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Ruskaretki Länsi Lapissa

KUNNOLA AIMO 12.9.2010 22:22

Paluumatkalla Lofooteilta koukkasimme Skibotnin kautta käsivarteen ja sieltä reittiä Kilpisjärvi, Olos, Levi, Luosto kohti etelää.

Keli oli mainio, maaruska suopea.

Ja kuviakin tuli otettua. Osa niistä albumissamme http://picasaweb.google.fi/AimoKunnola

VALTONEN MARTTI 12.9.2010 23:27

Siinä oli ruskaa ruudun täydeltä,kivaa katseltavaa,ja muitakin kiinnostavia reissukuvia näyttää löytyvän.MV

VIERIKKO ERKKI 13.9.2010 12:33

Hienoja kuvia ruskasta Kiitos! Saispa tuon emännän lähtemään tuota luonnonilmiöö katsomaan ihan livenä, mutta kun sitä ei kiinnosta tai sitten olen huono suostuttelemaan. Ehkä joskus?.....

KUNNOLA AIMO 13.9.2010 13:55

Paikanpäällä tuo väriloisto saa kyllä häkeltymään - kannattaa käydä katsomassa

VALTONEN MARTTI 13.9.2010 15:18

http://yle.fi/uutiset/tiede_ja_tekniikka/2010/09/ruskan_salaisuus_selvitetaan_1976337.html?origin=rss kohta se tiedetään mitä siellä kasveissa tapahtuu.MV

PALIN MATTI 13.9.2010 17:36

Kyllä kai tuo on ollu aina kaikkien tiiosa, että syksylä yhteyttäminen loppuu, eli lehtivihreääkään ei sillon ennään kehity. Silloin kasvien lehdet saavat oman luonnollisen värinsä, mitä ei lehtivihreä enää häiritse.

VALTONEN MARTTI 13.9.2010 19:16

Vaan niinhän asiat menee muussakin elämässä,että ensin tiijetään miten ne on ja sitten asetetaan työryhmä tutkimaan.Mutta kyllä tuossa ruska-asiassa vielä jotain uutta ilmennee.MV

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.