Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Oulusta, Turkuun päin menossa.

PELLIKAINEN RISTO 11.9.2010 13:15

Olemme vaimoni kanssa lähdössä asuntoautolla (elokuun alussa) Turkuun lomareissulle. olisiko kenelläkään ehdotuksia, paikoista, joissa olisi "ehdottomasti" käytävä. Aikaa lomailuun on pari viikkoa.

SUOKKO OIVA 11.9.2010 16:20

Kun tuohon elokuun alkuun on lähes vuosi aikaa niin ehdit hyvin oriontoitua Muumimaailmassa käyntiin, ainakin kerran elämässä on siellä ehdottomasti käytävä ja nähdä se :)

PELLIKAINEN RISTO 12.9.2010 11:36

No joops, sama pää kesät ja talvet... tarkoitin toki lokakuun alussa.

LEINONEN JUKKA 17.9.2010 18:18

Menkää ekana Keskiselle ja saunokaa hyvin ja miettikää jatkoja, ehkä Tampereelle....

SILMUNEN HANNU 17.9.2010 18:23

Minkälaiset jutut teitä kiinnostaa? Haluatteko niitä paikkoja Turusta vai matkan varrelta?

t.Kaarina

PELLIKAINEN RISTO 23.9.2010 09:37

Menemme Tku:n ja saaristoon jonnekkin käväsemään, mutta myös itse kaupunkiin. Missähän kannattaisi (pitäisi) yöpyä ja käydä tutustumassa?

KNAAPI JUHA 23.9.2010 13:31

Jois kasitietä tulette eteläänpäin, voisitte yhden kahvitauon pitää Lohtajan Vattajanniemen kärjessä olevassa kalastajakylässä. On melko erikoinen paikka. Pitäisi minusta tutustua. Ajetaan sotavaltion uhkailukylteistä huolimatta aivan perälle niemennokkaan asti.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.