Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Syysmatkalla Suomessa

JORVA OLLI 4.9.2010 21:54

http://jorwagon.blogspot.com/

VIITANEN PENTTI 5.9.2010 14:06

KIITOS OLLI!! On mahtavaa,että joku jolla on sana ja "camera" hallussaan viitsii kirjoittaa tänne matkakertomuksiaan meidän tavallisten tasamaan tallaajien luettavaksi!Todella hienoa! Toivotan hyviä reissuja ja mielenkiinnolla odotan uusia päivityksiä.

JORVA OLLI 5.9.2010 19:34

Pentti, kiitän ja kumarran palautteestasi! Minä yritän!

SILMUNEN HANNU 6.9.2010 14:21

Missä ovat Olli nuo upeat, Rivieraksi nimeämäsi hietikot?

t.Kaarina

JORVA OLLI 6.9.2010 18:37

Sotkamossa, siellä se! Tässä Sinulle Kaarina lisää katteltavaa, miksei muillekin!

JORMALAINEN JUHA 6.9.2010 19:01

Ei kai Vuokatin Riviera voi olla tuntematon?? Itse juoksentelin k.o hietikolla jo 1970-luvun alussa, vähän vaahtosammutinta isonpana. Käytiin siellä vanhempeni kanssa melkein joka kesä.

SILMUNEN HANNU 6.9.2010 20:43

Kiitos Olli tiedosta ja kuvista, täytyy ottaa ohjelmistoon tuo seutu joskus! Vain niin pahuksen kaukana täältä lounais-nurkasta melkein kaikki mielenkiintoiset seudut, viikonloppuretkiä ajatellen..

Minä olen Juha juoksennellut jossain muualla, mihin sinä ehkä et ehtinyt:)

t.Kaarina

KERÄNEN KAUKO 6.9.2010 21:08

Nuo rannat löytyy Sotkamon keskustasta ja ranta on nimeltään Hiukka. Järvi on Sapsojärvi ja tuossa Sotkamon Jymyn pelaajat käyvät "kultakylvyssä" voitettuaan kultaa Pesiksessä.

AKSENTJEFF MARKKU 7.9.2010 01:44

IHMISEN PARAS YSTÄVÄ KOIRA EI TOIVOTTTU JÄI KÄYMÄTTÄ AJOVAT POIS ............

MERIKALLIO VELI-PEKKA 7.9.2010 09:29

Kake, silloin muinoin, kun Sotkamon porukan oli tarvis käydä siellä........

KERÄNEN KAUKO 7.9.2010 15:53

Tuskimpa ne pronssin takia tuonne juoksee.

KERÄNEN KAUKO 7.9.2010 22:41

Tarjan kanssa samaa mieltä.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.