Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
HOLMSTRÖM JAANA 23.8.2015 17:04

Onpa nyt testattu toinenkin uima-allas Kuninkaanlähteen lisäksi nimittäin Tilkunpelto. Hytisyttivän kylmiä ovat molemmat!Tilkunpellon uima-altään lämpötila on 19-20c. Kuninkaanlähteen uima-allasta mainostetaan lämmitetyksi mutta kylmää senkin vesi on, lämpötilaa en tiedä. Miksi tehdään kalliit altaat jos ei ole sitten varaa käyttökustannuksiin ja lämmittää vesi edes viileäksi että siinä voi kunnolla uida?

HYTTINEN REIJO 26.8.2015 11:59

Käyppä vielä testaamassa "Wanhat Wehkeet " myllyojan camping Karstulassa , onpa mukavan lämmintä vettä .

PALM PEKKA 26.8.2015 17:57

Niin tai ala avantouimariks niinko mekin, ei ole senjälkeen löytynyt liian kylmää uintivettä:):) ITE

ROSTEN MIKA 26.8.2015 18:36

No kyllä juhannuksena kunkulla oli ainakin lämmitetty +22c uimavesi !! Vai kuuluuko tää sarjaan, kun mikään ei riitä !!!!!

Mika

HOLMSTRÖM JAANA 27.8.2015 01:27

Tulihan se sieltä! En todellakaan harrasta turhaa rätinää mutta asiasta pitää voida sanoa. Oltiin viime viikonloppuna Tilkunpellossa eikä altaassa uinut kukaan muu kuin minä hetken aikaa ja lapsia. Useat aikuiset kokeilivat vettä, jostkut kastautuivat mutta kaikki nousivat nopeasti ylös. Kiitos vinkistä, tuo Karstulan paikka pitää kokeilla.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.