5.11.2019 09:03
5.11.2019 10:09
5.11.2019 13:17
5.11.2019 17:50
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Terve kaikki!
Olen ensimmäistä kertaa täällä omaa aihetta aloittamassa ja jännittää. Perinteiseen suomalaiseen tyyliin aloitan pahoittelemalla jos tämmöinen keskustelu jostain jo löytyy (en hakutoiminnolla itse löytänyt) tai jos tämä tuli väärään paikkaan.
Eli omistan -06 vuoden fiat ducato kakkosen joka on modattu matkailuautoksi. Noh nyt taas pakkaset tuli ja käynnistämisen kanssa on ongelmia. Akku ja laturi vaihdettu n. 2-3tkm sitten (syyskuu) ja polttonaine+öljysuodatin toissaviikolla. Startti pyörittää nätisti, mutta mitään ei tapahdu.
Viime talvena vähän vastaavia ongelmia ja ajattelin, että diesel suodatin on vaan vanha ja ryönäinen ja jäätyilee... Noh nyt se on tuliterä ja sama ongelma.
Olen vasta aloittelija autojen vikojen paikantamisen kanssa ja erityisesti niiden fiksaamisesa. Yksi mitä mietin voiko hehkutulpat olla syy? Niitä en ole omana aikanani vaihtanut, eli vuoteen ja n. 30 tkm ?
Kaikki ammattilaisten näkemykset ja mutuilut ovat täysin tervetulleita.
Mukavaa talven alkua!
Hehkuihin viittaisi. Tosin en tunne tuota moottoria. @timppa
Polttoaineen siirtopumppu olisi yksi mahollisuus myös. Tp
https://toolfin.com/commonrail-suuttimen-testauslaite.html Tilaa tämmönen suuttimien ohivirtaus setti tällä on helppo mitata jos joku suutin kusee läpi, jos on liikaa vuotoa niin korkeapainepumppu ei kehitä tarpeeksi painetta eikä auto lähde käyntiin.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.