Ford Carado T345 Automaan Huolto

LAINE RISTO 26.03.2009 16:50

Moikka Ford Carado T345 V.2008 Transitinalustalla minulla muös on vilkkuva mittaristo
ja täytyy sanoa että kyllä se ottaa päähän pimeällä ajettaessa. Kävin huollossa (Automaa helsinki konala)kertomassa mikä on vikana autossa,kaveri totesi nooh,noi matkailuautot on ihan oma luku sinänsä ja ne on niin korkeita ettei me voida huoltaa niitä.Kysyn minne kannattaisi mennä,nooh,mene vaikka Automaa-Herttoniemeen,,,katsoin netistä en löytänyt sieltä(Automaa-herttoniemestä)Ford-huoltoa?tarina jatkuu,menin Automaa-Vantaa-Airporttiin,kerroin viat ja kaveri sanoi,tuo auto ensi tiistaina niin katsotaan,toin ja soitin keskiviikkona 9.2-09 että löytyykö vikaa(CD-ei toimi kylmänä ja mittarivalot vilkkuu kun ajettu noin tunti/kaks)kaveri totes ettei vilkkuvista mittareista ei ole jääny logi merkintää ja CD vaihdetaan. No okay mutta koska,VASTAUS,siihen menee 3pv tai 3viikkoa. No kolmen viikon kuluttua menin käymään ja kysyin onko soitin tullut,,kaveri katsoo(tietokonetta ja sanoo)no tuota se tilaus on hävinny jonnekki?ja täytyy ottaa se soitin irti autosta että saadaan numerot ja voidaan tehdä uusi tilaus. (ai-jaa)noh voitteko katsoa niitä mittarivaloja taas uudestaan,joo kyllä me katotaan(odottelin 1.20minuuttia ja tulos oli,tilataan uusi CD soitin ja mittaristo ja soitetaan kun ne on tullu,,,sanoin että soitan taas kolmenviikonkuluttua jos TE ette ole soittanu.26.3-09 kolmeviikkoa kulunut,menen taas AUTOMAA AIRPORT VANTAASEEN ja kysyn JÄLLEEN samaa asiaa onko takuuosat tuleet MITTARISTO JA CD-SOITIN,kaveri sanoo,menen katsomaan ja palaa muutaman minuutin kuluttua ja sanoo,kun toi toinen kaveri on hoitanut tätä ja minä en oikeen tiedä,,,?MITÄ TE ETTE OIKEEN TIEDÄ??? noh tätä osien tilausta ja mä en oikeen tiedä et missä vaiheessa se on,mut kyllä me täällä sitä hoidetaan,,,,sanon nyt alkaa käämikäryyn ja pyydän toim-johtajan nimen että voin kysyä,,MISSÄ MÄTTÄÄ,kaveri kirjoittaa nimen ja toteaa,,,kylmänviileesti,ei se sille kyllä mitään voi tehdä,sanon, toivottavasti laittaa tähän hommaan vähän vauhtia,,, poistun paikalta.Koska on vapaapäiväni ja kaunis ilma lähden hiihtämään. Sama päivä 26.3-09 viisi tuntia myöhemmin soitetaan tässä (sanoon nimensä) automaasta ja sanoo että sitä tilausta niistä osista ei löydy,,,,,,,ne on kadonnu johonkin bitti-avaruuteen mut nyt se tilaus on tehty,,,VOI PYHÄ SYLVI,se tilaus on tehty jo kaksikertaa aikaisemmin ja aina se katoaa sinne BITTI-AVARUUTEEN,,,,kysyn millä ihmeellä voidaan varmistu siitä että TILAUS ON MENNY PERILLE!!!! kaveri vastaa,,no kyllä se on nyt tehty,,,tässä vaiheessa alkaa jo tuntua pientä lämmönnousua ja kysyn EDELLEEN,,,MILLÄ VOIMME VARMISTUA ETTÄ SE TILAUS ON MENNYT PERILLE!!!!! vastaus,mä voin vielä soittaa tonne Fordin maahan tuojalle ja kysyä,mä soitan kohta uudelleen,,,kuluu muutama minuutti ja kaveri soittaa,moi minä tässä,joo mä soitin Fordille ja ne sano et ton CD-soittimen saa joskus ens viikolla mutta se mittaristo menee jälki toimitukseen ja ettei tiedä kauanko siinä menee. Totean kaverille,onhan se kiva jos se cd-soitin löytyy,,,, MUTTA EDELLEEN,,,MILLÄ VOIMME VARMISTUA ETTÄ SE TILAUS ON MENNYT PERILLE!!!!! niin no sitä mä en kyllä saanut selville mut kyllä se tilaus on tehty ja mä yritän selvittää sitä ja soitan, kysyn KOSKA,,,vastaus>varmaanki ens viikolla. VOIHAN VIHANNESSAALAATTI.
(Tässä tämä pähkinänkuaressa)en viitsi kirjoittaa niitä jaarituksia pitkistä toimitusajoista)) NYT sitä odotellaan.PS,olisi mukava lukea muiden käynneistä AUTOMAAN-HUOLLOSTA ja niin sanotusta ASIAKASPALVELUSTA!!!!!! Ei muuta kun plussapisteitä vaan kaikille ja hyvää kevättä. T:Risto

LIIMATAINEN HANNU 26.03.2009 17:35

Joo mutta Risto, ajattele myös se posetiivinen puoli! Sinä pääset aikoinaan suoraan taivaaseen. Koska Fordin omistajat ovat jo sen helvetin kärsineet maan päällä.

No vakavasti, kyllähän tuollainen risoo, tyhjiä lupauksia aikaa ja vaivaa, ammattitaidottomia asentajia, välinpitämätöntä suhtautumista asiakkaaseen ja hänen ongelmiins vaikka asiakkaat maksavat palkan asentajille ja pitävät auto- ja huoltofirmat pystyssä. Kylä ituttaa! Muuta apua en itsekään pysyty tarjoamaan, sympatiaa ja myötätuntoa.

MANNINEN ESA 26.03.2009 18:21

Kiitos Laineen Ristolle, kun nostit kissan pöydälle. Tämä on juuri sitä "parhainta pr:ää" joillekin firmoille. Tiedämme kiertää ko. paikat kaukaa. En ole saanut mm. mittaristoa vaihdatetuksi esim. Lahden Automaassa. Ei löydy auton "älystä" koodausta moisesta puutteesta. Muuten pitäisin kokolailla Lahden Automaata edellä kuvatun vastakohtana. Siis Automaa ja Automaa, mutta eri paikkakunta > niin pelittää. Mielestäni Lahdessa ovat ihan kohtuullisen kohteliaitakin, vaikkei kaikkia vikoja ole saaneet korjatuksi. Mittaristokeskusteluun Sorsan Annen vinkki, jota en itse ole vielä käyttänyt: http://www.karavaanarit.fi/ajankohtaista/etuteltan_puheet/matkailuautot/?x26555=47500829

AHOLA JARI 26.03.2009 20:20

Itse käytän myös ex. Pitäjänmäen Fordia, eli ex. Stockmann Autoa, eli ex. Pitäjänmäen Vemix - ts. nykyistä Vehoa sen takia, että a) sinne mahtuu asunto-auto b) siellä tunnetaan Fordit c) tehdään mitä luvataan d) hinta-arviot pitävät, ja jopa alittuvat. Tämä ei ole mainos.

En kyllä veisi Pösö-liikkeeseen vaikka soikea logo seinällä olisikin. Määräaikaishuollot ehkä pystyvät tekemään, mutta kun tietoa ja kokemusta tarvitaan, niin alkaa väistely...

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.